ÚJ!!! a Lady Useren

Keresgélő

.htaccess (1) 7 titok (1) adatbiztonság (2) adatmentés (1) ada lovelance (1) adsl (1) adware (1) akarat (1) angol (1) ask (1) augusztus 20 (1) bank (1) biztonság (1) biztonsági szoftver (1) blog (2) blogday (1) blogger (1) blogkereső (1) cd (1) cd lejátszó (1) cél (1) customize (1) design (1) direct to desktop (2) dizájn (1) esélyegyenlőség (1) e mail (1) fájlkezelés (1) fórumkereső (1) gazdagság (1) gerillamarketing (1) gmail (2) google (8) guru (1) gyed (1) gyes (1) gyes mellett (1) hálózat (2) használt (1) ház (1) házassági problémák (1) háztartásgazdaság (2) hírlevél (1) ikea (1) ingyen (1) ingyenes e mail (1) ingyenes szoftver (6) jobb minőség (1) karácsony (1) katasztrófa (2) kávé (1) kémprogram (1) képkereső (1) képminőség javítása (1) keresés (2) kereső (4) keresőoptimalizálás (1) kismamabérlet (1) környezetszennyezés (1) környezetvédelem (1) legó (1) lehallgatás (2) levelezés (1) live (1) marketing (6) mém (1) minőségjavítás (1) mobil (1) mp3 (1) ms word (1) naptár készítő (1) naptár program (1) oktató videó (1) öngól (1) online naptár (1) online vásárlás (2) önmegvalósítás (1) operációs rendszer (2) ördög (1) pc (3) pénz (1) problémamegoldás (13) programozó (1) router (1) rss (2) sablon (1) seo (1) skype (2) spam (3) számítógépes játék (1) személyiségfejlesztés (2) szinonímaszótár (1) szmog (1) szoftverhasználat (2) szótárprogram (1) szövegfordítás (1) szöveggondozás (1) születésnap (1) telefon (1) teljes munkaidőben (1) teszt (1) tréning (1) trójai (1) trükk (2) tudatos élet (3) újrahasznosítás (1) új tárhely (1) ünnep (2) vállalkozó (1) veszélyek (5) vicces (5) videó (4) videókereső (1) videómegosztó (4) videótelefon (1) videó beágyazása (3) webfordítás (1) weblap fordítás (1) weboldal fordítás (1) weboldal készítés (2) windows xp (1) yahoo (2) youtube (4)

Blogfolytatás

http://blog.ladyuser.eu

Lady User

"A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább." (Ismeretlen)

PC Fórum hírek

Támogatás

Join My Community at MyBloglog!

A gazdagsághoz vezető út - OFF blog

2008.08.03. 23:35 | HGyöngyi | 3 komment

Címkék: pénz tréning gazdagság személyiségfejlesztés problémamegoldás tudatos élet

Blogom célja a számítástechnikai ismeretterjesztés, de a világ ennél lényegesen színesebb. Nemegyszer botlottam már érdekességekbe, amelyeket szívesen megosztottam volna veletek, de visszatartott, hogy nincs köze a blogtémához.

De miért ne lenne érdekes számotokra is, amiről olvastam, hallottam. Mostantól az ilyen jellegű bejegyzéseket OFF blog utótaggal íródva becsempészem a blogba.


Csapó Ida önismereti tréner. Nők és pénz szakértő.

- "Brrrrr! Én inkább a szomszédasszonyommal beszélgetek, nincs nekem szükségem arra, hogy idegenekkel vitassam meg a konyhapénz sorsát."
- "Valami amerikai hókuszpókusz. Felállva tapsolós hülyeség."

Valahogy így szoktak hangozni az ellenérvek.

Valóban, a fülünknek kissé szokatlan a tréner szó, a "pénz szakértő" fellengzősnek tűnhet. De aki már egyszer is találkozott Idával, hamar feledi előítéleteit.

Csapó Ida

Tegnap délután, egy budapesti kávéházban összejöttek on- és offline azok a lányok-asszonyok, akik most tanulják az internetes vállalkozásépítés alapjait. Az est szervező háziasszonya Vida Ági volt, aki meghívta beszélgetőpartnerül Vidi Ritát és Chit.

Itt szóbakerült a sikeres vállalkozó személyisége, tulajdonságai, majd a nők és pénz kapcsolata, amely témában épp most pénteken tart a Nyugati téren csoportfoglalkozást Ida. A helyszám limitált és vészesen fogy.

(Részlet az első Gazdagmami találkozón elhangzottakból.  Ida beszél az alkalmazotti és vállalkozói személyiségjegyekről és személyiségfejlesztő tréningjéről. A délutáni kávézás részleteit  videón is megnézheted.)


Ha az adatátvitel akadozna és a lejátszás megáll: kattints a középső - szünet - gombra, majd ismét a kis nyilra - lejátszás -, és folytatódni fog a hanganyag.


Nincs kedvem most ütésváltáshoz, úgyhogy ide írom:

Rita blogjába érkezett kommentek közül néhányat olvasva nem csodálom, hogy a  nők félnek vállalkozást indítani, célokat megfogalmazni, egyáltalán megszólalni. Ha határozottan véleményt nyilvánítunk, az egoizmus? Ha valaki a vállalkozása építéséhez olyan marketingtechnikát alkalmaz, amellyel sok férfikollégája pénzre váltható sikert ér el, az önbizalomhiányban szenved? Ha valaki a mosás-főzés-takarítás szentháromságán kívül másba is fektetne kreativitást, annak boldogtalan a házassága? Jaj, milyen szót használtam: kreativitás! Olyanjuk a nőknek - állítólag - nincs is. Ha egy férfi dolgozik, be sem lehet lépni a dolgozószobájába. Ha egy nő dolgozik, lehet, hogy a fürdőben, a kád szélén ülve teszi éjjel, hogy ne zavarjon senkit. Nem hiszem, hogy egoizmus vagy önbizalomhiány szüli, de úúúúúúúúúúúúúúúúúútálok zoknit párosítani, mert unalmas, lélekölő. Valószínűleg a nőiességünket számonkérő urak is útálnák, ha heti rendszerességgel végeznék élethosszig. Ha az urak nem tartanak el minket, nem gondoskodnak rólunk öregségünkre, nem bízhatunk abban, hogy kirepülésig velünk nevelik a gyerekeinket, akkor miért baj, hogy gondoskodni próbálunk magunkról? No mindegy, ehhez én túl nyugtalan és diszharmonikus vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladyuser.blog.hu/api/trackback/id/tr57598535

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Vállalkozó kismamák 1.: Mindenki alkalmas vállalkozónak? at Gazdag nők - lelkiekben, anyagiakban 2008.08.22. 12:28:42

[...]a téma időközben tovább folytatódott - köszönet értel Lady Usernek is :-) Egy hanganyagot találtok itt azzal kapcsolatban is, hogy mi a különbség a vállalkozói és[...]

Vidi Rita · http://www.viruskommando.hu 2008.08.04. 20:29:52

Gyöngyi!

Frankóul megfogalmaztad azt, amibe én inkább bele sem gondoltam, mert ha hagyom, hogy ezek a gondolatok eluralkodjanak rajtam, de főként az érzés, hát én úgy elküldök pár embert (konkrétan kettőt) a blogomon a csudába, hogy csak na.

Ismerek olyan férfit, akinek öröme a takarítás, imádja az ablakot suvickolni. Évente egyszer. De szerinte is női dolog úgy általánosságban.

Én azt nem értem, hogy azért, mert mondjuk egy stratégiai partnerségben előnyben részesítek egy női vállalkozót (mert azt adom, amit kapni szeretnék, ez ennyire pofon egyszerű, a régi öregek is ezt adták útravalóul a fiatalokkal, nem?) attól még nem vagyok férfigyűlölő.

Persze, rengeteg félreértés is és sztereotipia is van ezzel kapcsolatban az emberekben (főleg a férfiakban szerintem), de ha gyűlölném a pasikat, akkor leszbikus lennék.

Viszont nem vagyok leszbikus, ezek szerint nem gyűlölöm a pasikat. Kör bezárult:) Sőt, életem meghatározó szereplői, kevés kivételtől eltekintve férfiak voltak. És lesznek is, természetesen.

De az a fura, hogy döbbenten ültem a képernyő előtt, és egyszerűen nem értem, hogy nem érti...

Kívánom, hogy efféle meglepetések majd ne érjenek Téged a vállalkozói utad során:)

Rita

ui.: jött tőled feliratkozó a FU-n!:)

HGyöngyi · http://blog.ladyuser.eu 2008.08.04. 22:12:42

Ui-hoz: De jó!

Kommenthez: épp most kellett moderálnom egy bejegyzést, mert 18+-os szövege volt és a témához sem kapcsolódott :(

HGyöngyi · http://blog.ladyuser.eu 2008.08.06. 22:35:02

Ehhez a bejegyzéshez nem lehet több kommentet írni, mert egy "jóakaró" kinézte magának, és folyamatosan szemeteli, én meg takarítom a linkjeit :(
süti beállítások módosítása