ÚJ!!! a Lady Useren

Keresgélő

.htaccess (1) 7 titok (1) adatbiztonság (2) adatmentés (1) ada lovelance (1) adsl (1) adware (1) akarat (1) angol (1) ask (1) augusztus 20 (1) bank (1) biztonság (1) biztonsági szoftver (1) blog (2) blogday (1) blogger (1) blogkereső (1) cd (1) cd lejátszó (1) cél (1) customize (1) design (1) direct to desktop (2) dizájn (1) esélyegyenlőség (1) e mail (1) fájlkezelés (1) fórumkereső (1) gazdagság (1) gerillamarketing (1) gmail (2) google (8) guru (1) gyed (1) gyes (1) gyes mellett (1) hálózat (2) használt (1) ház (1) házassági problémák (1) háztartásgazdaság (2) hírlevél (1) ikea (1) ingyen (1) ingyenes e mail (1) ingyenes szoftver (6) jobb minőség (1) karácsony (1) katasztrófa (2) kávé (1) kémprogram (1) képkereső (1) képminőség javítása (1) keresés (2) kereső (4) keresőoptimalizálás (1) kismamabérlet (1) környezetszennyezés (1) környezetvédelem (1) legó (1) lehallgatás (2) levelezés (1) live (1) marketing (6) mém (1) minőségjavítás (1) mobil (1) mp3 (1) ms word (1) naptár készítő (1) naptár program (1) oktató videó (1) öngól (1) online naptár (1) online vásárlás (2) önmegvalósítás (1) operációs rendszer (2) ördög (1) pc (3) pénz (1) problémamegoldás (13) programozó (1) router (1) rss (2) sablon (1) seo (1) skype (2) spam (3) számítógépes játék (1) személyiségfejlesztés (2) szinonímaszótár (1) szmog (1) szoftverhasználat (2) szótárprogram (1) szövegfordítás (1) szöveggondozás (1) születésnap (1) telefon (1) teljes munkaidőben (1) teszt (1) tréning (1) trójai (1) trükk (2) tudatos élet (3) újrahasznosítás (1) új tárhely (1) ünnep (2) vállalkozó (1) veszélyek (5) vicces (5) videó (4) videókereső (1) videómegosztó (4) videótelefon (1) videó beágyazása (3) webfordítás (1) weblap fordítás (1) weboldal fordítás (1) weboldal készítés (2) windows xp (1) yahoo (2) youtube (4)

Blogfolytatás

http://blog.ladyuser.eu

Lady User

"A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább." (Ismeretlen)

PC Fórum hírek

Támogatás

Join My Community at MyBloglog!

Az Ördög 48 órája talpon

2008.11.05. 15:45 | HGyöngyi | 2 komment

Címkék: születésnap cd vicces ikea ördög problémamegoldás videó beágyazása cd lejátszó .htaccess

 

Nem tudom, mi van velem. Töretlen optimizmusom kezd repedezni. Küldenék én durmiport az Ördögnek, de hova?

Hogy mi ez a cseppet sem technikai felvezetés? Rombolok. Tegnap még csak-csak. Első körben készítettem egy html oldalt, szépen beléágyaztam egy .flv-t. Kipróbáltam,  gyönyörűen futott a videó. (Off: jár a lányom. Jár? Szalad. Nem is rossz két hét gyakorlás után :) ) Felmásoltam a tárhelyre, html-t, flv-t. Böngészőben a videó helyén szép fehér téglalap. Erre persze ellenőriztem, hogy minden a helyén van-e, útvonalak jók-e + biztos, ami biztos, minden fájlocskát felmásoltam, ami csak köszönő viszonyban lehetett az eredménnyel. És nem.

"No, a betyár!" - gondoltam. Nosza, saját gépen az egész fájltársaságot átpakoltam egy másik lemezre - két merevlemez van a gépemen -, indítás, örvendezés - rég láttam járni a gyereket -, majd nagy levegő, s ismételt ftp a tárhelyre, hátha útközben történt valami. Jelentem nem történt, csak az Ördög, ugye, ügyeletben.

Széllel szemben, nem kísérletezünk, majd később, ha jön az ihlet, gondoltam és áttértem a nap valódi feladatára, hogy az ADSL előfizetésemhez tartozó kis tárhelyemen egy mappát .htaccessel jelszó védetté tegyek.

A végeredményt mondom csak, mert drága az időd. A mappa hozzáférhetetlenné lett téve a web irányából. Legalábbis hackerovis korig. Oda aztán be nem kémlel senki. Én sem. Nem írom le hány munkaórám van benne. (Mielőtt minden szakszavam megkérdőjeleződik előtted e sorokat olvasva: a másik tárhelyemre gond nélkül feltettem, és működik.)

Miközben próbálkoztam, a következőket kellett latba vetnem: alapvető PhP ismeretek, FTP parancsok felelevenítése az ókori Internetes korszakomból, mert a végén már DOS parancsablakban múlattam a hajnalt. Én sem aludtam, nemcsak az Ördög. Meg az ügyfélszolgálat sem, ahonnét a második levelemre végre azt a választ adták, amire rákérdeztem, nem egészen mást. Megjegyzem: remek lelkendező barokk körmondataik vannak a levélsablonjaikban.

Ma egy napra elzárták a vizet. Nem gond, legalább ma nem kell mosni :) De hallgassunk egy kis oktatóanyagot! Egyik kezemben a CD tok, másikban az egyéves, akinek épp anyahiánya volt. Kipattintom a CD-t, gyanúsan nagyot szólt. Hínye. Ennek nem lesz jó a szupergyors mindentragasztóm, amivel a kisutókat szerelem. Kettérepedt. Szétől középig. Nyelés. Jó nagy. Ha bevallom, hogy erősködtem itt félkézzel, talán kicserélik/becserélik.

De most jön a java! Nem Java, a szaftosa. Másik CD-t kiveszem a tokból, beteszem a lejátszóba, indítom, hallgatom. Öt perc után rájöttem, nekem ehhez most nincs figyelmem, majd este inkább. Stop. Lemeztálca ki. ÜRES.

Nem, nem hiszek az UFO-kban, és bár vallom, hogy a lakásunkban van egy fekete lyuk, amely rendszeresen tárgyakat nyel el, fél pár zoknikat, igazolványokat, színházjegyet, de olyan még nem fordult elő, hogy a CD lejátszó tálcájáról elszippantotta volna a lemezt!

Kárfelmértem. Amikor a tálca kicsúszott, a lemez becsúszott. Már sajnálom, hogy nem csináltam oktatóvideót Egy kés és más semmi címmel, de végül egy IKEA-s műanyag késsel, némi türelemmel és elszántsággal sikerült rácsúsztatni a lemezt a bezáródó tálcára, majd újabb tálcanyitáskor kiemelni a kissé megkarcolódott példányt.

Egyet még csak benyelnek tán garanciába, de kettőt? Ráadásul ki kellene találnom valami hihetőbbet, mert az imént vázolt igazságot a kutya se fogja elhinni nekem.

Még nincs öt óra! Ma tartjuk elnapolt évfordulómat. Merjek ezek után gyertyát tenni a tortámra? Nem tud valaki futárpostát küldeni az Ördögnek? Kis pálinkás kenyeret. Szunyáljon már egyet, hadd ünnepeljünk vidáman!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladyuser.blog.hu/api/trackback/id/tr77751495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szigeti Ami · http://onlineadozas.hu 2008.11.05. 18:46:24

Nyugi, már csak pár óra van a napból. Talán holnap egy szép új nap virrad :-D Kitartás!

Vidi Rita · http://www.viruskommando.hu/blog 2008.11.12. 09:40:41

Gyöngyikém, MÉM-eskedjünk együtt!

Játékszabályok: egy link a behívónak, egy link a MÉMre, és további jelöltek megnevezése (én 5 bloggert hívok be a játékba).

Itt találod az én 7 titkomat, merthogy most ez a MÉM-téma:

www.viruskommando.hu/blog/?p=245

pussz, Rita
süti beállítások módosítása